Zarząd Spółki

Prezes Zarządu - Dyrektor Zarządzający

Aleksander Umiński

Urodzony w 1977 roku. Jest absolwentem Wydziału Ekonomii. W latach 2001 -2006 pełnił funkcję Członka Zarządu oraz Dyrektora Finansowo - Handlowego w BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o. W latach 2007-2008 był Dyrektorem Budowy w ramach inwestycji pn. „Budowa Baterii Koksowniczej systemu ubijanego wraz z obiektami towarzyszącymi” w Koksowni Radlin JSW KOKS S.A. o wartości blisko 500 mln. zł. W latach 2009 - 2016 pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu i Dyrektora Zarządzającego w Koksownia Częstochowa Nowa Sp. z o.o. W tym czasie odpowiedzialny był za realizację zadań inwestycyjnych o wartości blisko 600 mln. zł tj.:

  • Budowa baterii koksowniczej nr 1 wraz z obiektami towarzyszącymi.
  • Budowa instalacji oczyszczania gazu koksowniczego.
  • Budowa baterii koksowniczej 4BIS wraz z obiektami towarzyszącymi.

W 2015 został Wiceprezesem Zarządu, a od 2018 Prezesem Zarządu ZARMEN GPP Sp. z o.o. Od 2016 pełnił również funkcję Wiceprezesa Zarządu i Dyrektora Finansowego w Energomontaż Zachód Wrocław Sp. z o.o. W 2017 został Wiceprezesem Zarządu w ZARMEN Energia Sp. z o.o.
 

Wiceprezes Zarządu - Dyrektor Handlowy

Sławomir Sieradzki 

Urodzony w 1977 roku. Jest absolwentem Wydziału Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz podyplomowych studiów zarządzania finansami przedsiębiorstw na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. 

W latach 2011 do 2023 pracował w Grupie Kapitałowej GAZ-SYSTEM, gdzie pełnił kolejno funkcje głównego specjalisty w spółce Polskie LNG, następnie Zastępcy Dyrektora i Dyrektora Pionu Rozwoju w GAZ-SYSTEM S.A. W ramach swojej pracy kierował obszarami rozwoju, rynku oraz współpracy międzynarodowej. 
Był członkiem Komitetu Wykonawczego GLE (Gas LNG Europe) oraz przewodniczącym GLE Advocacy Group w ramach europejskiego stowarzyszenia branżowego Gas Infrastructure Europe. W latach 2019-2022 był także liderem grupy roboczej „Long term strategy in environment-conscious markets” w ramach Komitetu Strategicznego międzynarodowej organizacji International Gas Union (IGU).

Sławomir Sieradzki z branżą energetyczną związany jest od 2006 roku, kiedy zaczął rozwijać swoją karierę w Departamencie Ropy i Gazu w Ministerstwie Gospodarki. Swoje doświadczenie zdobywał przy budowie Terminalu LNG w Świnoujściu oraz w radach nadzorczych spółek grupy kapitałowej PGNiG SA. Kluczowe zadania, jakimi się zajmował to przede wszystkim strategiczne planowanie i rozwój infrastruktury gazowej, w celu zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego Polski oraz wsparcia transformacji energetycznej, rozbudowa krajowego systemu przesyłowego gazu i transgranicznych połączeń z Litwą, Słowacją, Danią oraz rozwój LNG.
 

Wiceprezes Zarządu - Dyrektor Wydziału Generalnego Wykonawstwa

Tomasz Kopiec

Urodzony w 1979 roku. Jest absolwentem Wydziału Budownictwa Politechniki Śląskiej w Gliwicach oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu/Franklin University.

W latach 2009–2013 będąc Specjalistą ds. budowlanych a następnie jako Projektant Prowadzący w Firmie Rafako S.A. współuczestniczył przy realizacji projektów instalacji odazotowania i odsiarczania spalin.

W latach 2013-2018 pełnił funkcję Kierownika Projektu w Rafako S.A (Zakład Instalacji Odazotowania), gdzie realizował projekty SCR Kozienice dla bloków K4 do K8 oraz K9 i K10 oraz SCR Ostrołęka dla bloków K1 do K3.

W latach 2018-2020 pełnił funkcję Dyrektora Zakładu Instalacji Odazotowania w Rafako S.A. W tym czasie odpowiedzialny był za realizację zadań inwestycyjnych o wartości ponad 500 mln PLN. Współpracował przy projektach badawczych związanych z instalacjami odsiarczania, odazotowania, odpylania i redukcji CO2. Prowadził nadzór nad Działem Obsługi Gwarancyjnej dla zrealizowanych instalacji odazotowania spalin.

Od 2021 roku jako Dyrektor Wydziału Realizacji Kontraktów Generalnego Wykonawstwa w REMAK S.A. realizował projekty o wartości ponad 200 mln PLN.
 

Pełnomocnik Zarządu ds. Giełdy Papierów Wartościowych

Aleksander Nędzi

Rada Nadzorcza Spółki

Przewodniczący Rady Nadzorczej

Sebastian Durek

Urodzony w 1977 roku. W 2002 roku ukończył Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Wydział Prawa i Administracji, kierunek Prawo. W latach 2003-2006 odbył aplikację sądowa w Sądzie Apelacyjnym w Krakowie. W 2007 roku został wpisany na listę radców prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie, a w 2009 roku na listę adwokatów Okręgowej Rady Adwokackiej w Krakowie.

Od 2007 roku - partner w kancelarii Adwokaci i Radcowie Prawni Korczyński, Larski, Durek spółka partnerska z siedzibą w Gliwicach.
Od 2013 roku - członek Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia Instytut Promocji i Rozwoju Regionów z siedzibą w Rzeszowie.
Od 2017 roku - Przewodniczący Rady Nadzorczej Kofama Koźle S.A. z siedzibą w Warszawie.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Sebastian Durek nie spełnia kryteriów niezależności członka Rady Nadzorczej.

Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej

Bogdan Serwatka

Urodzony w 1964 roku jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

W latach 1990-2014 związany z Bankiem Handlowym w Warszawie S.A.: w latach 1995-2004 jako Dyrektor Oddziału Kraków potem Regionu Kraków BHW, od 2004 do 2014 jako Dyrektor Regionu Południe w Pionie Bankowości Przedsiębiorstw Citi Handlowy.

Od 2015 do września 2018 zatrudniony w Pionie Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej mBank, do 2017 roku jako Dyrektor Departamentu Klientów Kluczowych mBank, a od stycznia do września 2018 roku jako Dyrektor Departamentu Klientów Strategicznych Pionu Bankowości Korporacyjnej i Inwestycji mBank.

Od lutego  2019 zatrudniony w Banku Pekao S.A. jako Dyrektor w Departamencie Klientów Strategicznych w Pionie Bankowości Korporacyjnej, Rynków i Bankowości Inwestycyjnej.

Od marca 2022 r. do lutego 2023 r. zatrudniony w Alior Bank S.A. jako Dyrektor Zarządzający, Pion Sprzedaży Klienta Biznesowego.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Bogdan Serwatka spełnia kryteria niezależności członka Rady Nadzorczej.

Sekretarz Rady Nadzorczej

Maciej Bałaziński

Jest absolwentem studiów podyplomowych Uniwersytetu Jagiellońskiego z zakresu prawa Unii Europejskiej oraz Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego.
W latach 2004-2008 oraz 2011-2016 – pełnił funkcję Arbitra Wydziału Dyscypliny, a następnie Izby ds. Rozstrzygania Sporów Sportowych Polskiego Związku Piłki Nożnej.
W latach 2006-2013 – partner w Kancelarii Radców Prawnych Kania Stachura Bałaziński Toś S.C.
W latach 2014-2017 – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający, Przewodniczący Rady Nadzorczej Lechia Gdańsk S.A.
W latach 2014-2015 oraz 2017-2018 – Sekretarz Rady Nadzorczej Ekstraklasa S.A. 2013 i nadal – Radca Prawny prowadzący Kancelarię Radcy Prawnego Maciej Bałaziński i Współpracownicy.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Maciej Bałaziński spełnia kryteria niezależności członka Rady Nadzorczej.

Jan Krzemiński

Urodzony w 1954 roku, absolwent Politechniki Śląskiej Wydział Mechaniczny Energetyczny.

W latach 1978-1992 – zatrudniony w Elektrowni Łagisza w Będzinie na stanowiskach: 

  • Kierownik Remontów Maszynowni,
  • Kierownik Wydziału Remontów Turbin.

W latach 1992-2013 – zatrudniony w ABB Zamech Ltd Elbląg / ALSTOM Power Spółka z o.o. w Warszawie na stanowiskach:

  • Kierownik Regionalnego Przedstawicielstwa Handlowego, - Dyrektor Regionalnego Biura Handlowego Segmentu Energetycznego,
  • Dyrektor Zakładu Serwisu Kotłowego w Segmencie Energetycznym ABB Zamech Ltd,
  • Dyrektor Regionalnego Przedstawicielstwa Kompleksowego Serwisu Segmentu Energetycznego,
  • Dyrektor Globalnej Organizacji Sprzedaży.

W latach 2014 - 2019 – zatrudniony w ASAP Spółka Akcyjna w Dąbrowie Górniczej na stanowisku Dyrektora.

Od października 2019 roku na emeryturze.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Jan Krzemiński spełnia kryteria niezależności członka Rady Nadzorczej.

Katarzyna Knapik-Pacyga

Urodzona w 1985 roku. W 2010 ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Wydział Finansów, Kierunek Finanse i Rachunkowość, kierunku Ekonomia, specjalizacja Doradztwo Podatkowe. W 2011 ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, Wydział Prawa i Administracji, Prawo Gospodarcze i Handlowe. W 2021 ukończyła studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej, Wydział Zarządzania i Finansów, Ceny Transferowe i Zarządzania Podatkami.

Jest członkiem Krajowej Izby Doradców Podatkowych w Polsce oraz doradcą podatkowym wpisanym na listę Ministerstwa Finansów, uprawnionym do wykonywania czynności doradztwa podatkowego. Brała udział w pracach Rady ds. Podatków Związku Banków Polskich. Jest stałą uczestniczką konferencji i szkoleń podatkowych.

  • 2009 – specjalista ds. podatków w Banku BPH S.A.
  • 2009-2010 – specjalista w zakresie VAT w Rockwell Automation Sp. z o.o.
  • 2010-2017 – specjalista ds. podatków w Getin Noble Bank S.A.
  • 2018 – doradca podatkowy w kancelarii prawno-podatkowej KSP T. Srokosz i Wspólnicy
  • 2019- doradca podatkowy w Elektrobudowa S.A. a następnie w Zarmen Sp. z o.o.
  • Od 2022 roku pełni funkcję członka Rady Nadzorczej Kofama Koźle S.A.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pani Katarzyna Knapik-Pacyga nie spełnia kryteriów niezależności członka Rady Nadzorczej.

Michał Hulbój

Urodzony w 1979 roku. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie , kierunek finanse i bankowość. Posiada licencje maklera papierów wartościowych.

  • 2004-2005 – analityk akcji w Millennium Dom Maklerski S.A.
  • 2005-2008 – analityk akcji, zarządzający Portfelem Akcji w PTE PZU S.A.
  • 2010-2011 – Dyrektor Biura Zarządzania Produktami Akcyjnymi w Skarbiec TFI
  • 2012-2013 – Dyrektor Biura Analiz w Erste Securities Polska S.A.
  • 2013-2014 – Członek Zarządu, Dyrektor Biura Zarządzania Aktywami w Forum TFI
  • 2014-2018 – Prezes Zarządu Cresco Sp. z o.o.
  • 2015-2021 – Członek Rady Nadzorczej, członek Komitetu Audytu, Członek Komitetu Nominacji i Wynagrodzeń w Trakcja S.A.
  • 2017-2022 – Członek Rady Nadzorczej i Członek Komitetu Audytu w Firmach: Nowa Gala S.A., Libet S.A., Herkules S.A., Orzeł Biały S.A., EMC Instytut Medyczny S.A., AC S.A., Develia S.A.,
  • 2020-2023 – Członek Rady Nadzorczej w Firmach: AB Kauno Tiltai (Litwa), Onde S.A., Biazet S.A.
  • 2024- Członek Rady Nadzorczej, Członek Komitetu Audytu, Członek Komitetu Strategicznego w Tauron S.A.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Michał Hulbój spełnia kryteria niezależności członka Rady Nadzorczej.

Wydział Gazownictwa Wydział Gazownictwa

Firma REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A. rozszerza swoją działalność w sektorze gazownictwa na rynku polskim. Spółka posiada wykwalifikowaną kadrę montażowo – spawalniczą z wieloletnim doświadczeniem.

Wydział Kogeneracji  Wydział Kogeneracji 

Wychodząc naprzeciw zmieniającym się wymaganiom w zakresie wytwarzania energii oraz rosnącym potrzebom rynku, spółka REMAK-ENERGOMONTAŻ uruchomiła Wydział Kogeneracji. 

Wydział Kotłowy  Wydział Kotłowy 

Montaże, modernizacje i remonty kotłów parowych i wodnych wszystkich typów są główną dziedziną działalności naszego przedsiębiorstwa.

Wydział Rurociągów Wydział Rurociągów

Wydział Rurociągów specjalizuje się w kompleksowych usługach związanych z montażem, remontami, serwisem oraz modernizacją rurociągów i armatury.

Wydział Konstrukcyjny Wydział Konstrukcyjny

Wydział Konstrukcyjny kompleksowo realizuje nietypowe zadania inwestycyjne, wymagające opracowania projektów lub wdrożenia innowacyjnych rozwiązań, jako główny wykonawca lub w formule konsorcjów.

Wydział Maszyn Wirnikowych Wydział Maszyn Wirnikowych

Wydział Maszyn Wirnikowych świadczy swoje usługi zarówno na terenie całego kraju, jak i za granicą.

Wydział Generalnego Wykonawstwa Wydział Generalnego Wykonawstwa

REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A. jest w stanie wybudować i wyremontować wszystkie obiekty bloku energetycznego począwszy od turbiny, kotła, elektrofiltru, instalacji odazotowania, odsiarczania, a na kominie kończąc.

Wydział Obróbki Cieplnej Wydział Obróbki Cieplnej

REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A. oferuje swoje zasoby, wiedzę i doświadczenie klientom z sektora przemysłu energetycznego, petrochemicznego, budowlanego i nie tylko.

Wydział Eksportu Wydział Eksportu

Firma REMAK-ENERGOMONTAZ S.A. posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Dzięki profesjonalnej kadrze pracowników spółka może się podjąć realizacji praktycznie każdego zadania dla przemysłu.

Wydział Rozruchów Instalacji i Obsługi Gwarancyjnej Wydział Rozruchów Instalacji i Obsługi Gwarancyjnej

Wydział Rozruchów Instalacji i Obsługi Gwarancyjnej realizuje szeroko pojęte prace związane z uruchomieniami i optymalizacją instalacji przemysłowych.

Wydział Hydraulicznych Systemów Podnoszenia Pionowego i Transportu Wydział Hydraulicznych Systemów Podnoszenia Pionowego i Transportu

REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A. jako jedyna firma w Polsce w pełni opanowała technologię siłowników hydraulicznych do montażu części ciśnieniowej kotłów na parametry nadkrytyczne.

Laboratorium Badań Niszczących i Nieniszczących Laboratorium Badań Niszczących i Nieniszczących

Możemy pochwalić się bardzo bogatym zapleczem technicznym i sprzętowym, a także wysoko wykwalifikowaną kadrą w zakresie spawalnictwa i kontroli jakości.